Cookie melding
X

Op zorgzaam.nl maken wij gebruik van cookies en technieken die hierop lijken

Wij gebruiken functionele cookies en analytische cookies. Deze kleine tekstbestanden maken onze website veilig en betrouwbaar, zorgen ervoor dat onze website goed werkt en stellen ons in staat inzichten te krijgen in onze bezoekers. Daarnaast maken wij gebruik van cookies om uw bezoek aan onze website en onze communicatie met u makkelijker en persoonlijker te maken en om onze dienstverlening te verbeteren. Hiermee kunnen wij, en derde partijen, uw internetgedrag op zorgzaam.nl volgen en verzamelen. Zo kunnen we u op onze website en op die van derden de informatie geven die het beste bij u past.

Meer weten? Lees onze cookieverklaring.

Door op ‘accepteren’ te klikken gaat u hiermee akkoord. We gaan uiteraard voorzichtig om met de gegevens die we verzamelen. Als u kiest voor ‘weigeren’ plaatsen wij alleen functionele en analytische cookies.

Akkoord
Weigeren

Wijzigingen

Op 15 oktober heeft Zorgzaam u een brief gestuurd waarin enkele wijzigingen worden aangekondigd. Heeft u vragen over deze brief? Op deze pagina vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen.

  • Waarom gaat Zorgzaam van Univé naar VGZ?

    Op 31 december loopt het contract tussen Zorgzaam en Univé af. Zorgzaam heeft met VGZ een nieuw contract gesloten om de Zorgzaam zorgverzekering de komende jaren uit te voeren. Zorgzaam blijft ook volgend jaar gewoon Zorgzaam.

  • Wat wijzigt er in de premie of voorwaarden? 

    Dat maken wij uiterlijk 12 november aan u bekend. Hierover kunnen wij op dit moment geen uitspraken doen.

  • Waarom stopt de premie-inning via mijn salaris of uitkering?

    Deze manier van premie-inning is administratief complex en daardoor erg kostbaar. VGZ en Zorgzaam hebben besloten om dit vanaf 2022 niet meer op deze manier voort te zetten. Dit komt ook ten goede aan een scherpe premie!

  • Ik kan de premie niet betalen, kan ik een betalingsregeling afsluiten?

    Dat kan. Lees meer over het afsluiten van een betalingsregeling. Of neem contact met ons op.

  • Waarom kan ik mijn wijzigingen niet meer in de Zorgzaam Zorg app of Mijn Zorgzaam doorgeven?

    Helaas is het systeemtechnisch niet mogelijk om voor 1 januari wijzigingen voor uw nieuwe polis door te geven. Wilt u een wijziging doorgeven? Dit kan via het contactformulier.

  • Ik wil via automatische incasso betalen, kan dat?

    U kunt een machtiging tot automatische incasso aan ons doorgeven. Gebruik hiervoor het contactformulier.

  • Wat is MailtoPay?

    MailtoPay is een partij die voor Zorgzaam diverse financiële zaken afhandelt. MailtoPay vraagt namens Zorgzaam SEPA-machtigingen uit, zodat u uw Zorgzaam premie via automatische incasso kunt betalen. Lees meer over MailtoPay