Wij staan voor u klaar
U kunt altijd bij ons terecht met uw vragen. Zo vindt u hieronder alvast het antwoord op de veelgestelde vragen. En natuurlijk staan onze medewerkers aan de telefoon graag voor u klaar als u er zelf niet uitkomt.
Veelgestelde vragen per onderwerp
Stel uw vraag aan chatbot Sam
Regel het snel online
Zorgkosten terugvragen of betalen, een vergoeding opzoeken of uw zorgverzekering controleren. U regelt het zelf snel en veilig in de Zorgzaam app of Mijn Zorgzaam.
Toch liever telefonisch contact opnemen?
Kunt u online niet vinden wat u zoekt? Neem dan contact met ons op. We helpen u graag!
Bel vanuit de Zorgzaam app
Het snelst en het makkelijkst belt u vanuit uw app. Dan weten we wie u bent en hebben we uw gegevens bij de hand.
Telefoonnummers
Kies hieronder het juiste telefoonnummer zodat wij u zo goed mogelijk kunnen helpen. Belt u voor iemand anders? Dan hebben wij eerst toestemming nodig.
-
Neem contact met ons op
Bel naar 072 - 527 76 77 (gebruikelijke belkosten)
Maandag t/m vrijdag: 8.00 tot 17.00 uur
Houd uw klantnummer bij de hand. -
Bel direct met de Zorgzaam Alarmcentrale:
+31 40 297 58 20
De Zorgzaam Alarmcentrale staat 24 uur per dag en 7 dagen per week voor u klaar. -
In sommige situaties is het fijn om extra hulp te krijgen. Bijvoorbeeld als u op een wachtlijst staat en sneller geholpen wilt worden. Onze zorgadviseurs staan voor u klaar met hulp en advies.
072 - 527 76 77 (gebruikelijke belkosten)
Maandag t/m vrijdag: 9.00 tot 13.00 uur
Houd uw klantnummer bij de hand.Zij helpen u graag bij:
- Het verkorten van wachttijd (wachtlijstbemiddeling)
- Het vinden van een (andere) zorgverlener
- Regelen van een second opinion
- Informatie over zorg in het buitenland
- Ondersteuning voor mantelzorgers
- Vinden en regelen van thuiszorg
Contactformulier
U kunt uw vraag ook aan ons stellen via het contactformulier.
Let op! Heeft u een vraag over de zorgkostenfactuur? Dan kunnen wij deze vraag in verband met uw privacy alleen telefonisch beantwoorden.