Rekeningnummer wijzigen

Heeft u een nieuw rekeningnummer? Geef uw wijziging dan door via Mijn Zorgzaam.

Heeft u met meer personen één zorgpolis?

Handig om te weten: alleen de hoofdverzekerde kan de voorkeur van betalen aanpassen. Dit geldt voor de wijze van betalen en voor het rekeningnummer waarmee u betaalt.

Pas uw rekeningnummer aan in Mijn Zorgzaam

Rekeningnummer premie, zorgkosten en vergoedingen

U kunt 2 rekeningnummers in Mijn Zorgzaam doorgeven. Een voor het afschrijven van uw premie en zorgkosten. En een ander voor het ontvangen van vergoedingen. Maar u mag ook hetzelfde rekeningnummer gebruiken voor allebei.

3 manieren om uw nieuwe rekeningnummer door te geven

U kunt op 3 manieren uw nieuwe rekeningnummer doorgeven. Vanwege uw privacy is het niet mogelijk om een nieuw rekeningnummer telefonisch aan ons door te geven. U ontvangt altijd een bevestiging van uw wijziging.

  • Geef u nieuwe rekeningnummer gemakkelijk door via de Zorgzaam Zorg app. Uw wijziging gaat per direct in.

  • Geef uw nieuwe rekeningnummer gemakkelijk door via Mijn Zorgzaam. Uw wijziging gaat per direct in.

  • Maakt u geen gebruik van Mijn Zorgzaam? Dan kunt u een brief opstellen met:

    • Uw persoonlijke gegevens
    • Uw klantnummer
    • Uw nieuwe rekeningnummer (IBAN)
    • Uw handtekening
    • Datum en plaats van ondertekening

    Deze kunt u vervolgens uploaden via onze website. Kies bij 'Soort bijlage' voor 'Wijzigen rekeningnummer'.

    Versturen per post

    Wilt u liever uw nieuwe rekeningnummer per post aan ons doorgeven? Dat kan. Stuur uw brief dan naar:

    Zorgzaam
    Postbus 445
    5600 AK Eindhoven

Betaalvoorkeur aanpassen

Naast het uw rekeningnummer kunt u in Mijn Zorgzaam ook uw betaalwijze aanpassen.