Rekeningnummer wijzigen
Heeft u een nieuw rekeningnummer? Geef uw wijziging dan door via Mijn Zorgzaam.
Heeft u met meer personen één zorgpolis?
Handig om te weten: alleen de hoofdverzekerde kan de voorkeur van betalen aanpassen. Dit geldt voor de wijze van betalen en voor het rekeningnummer waarmee u betaalt.
Pas uw rekeningnummer aan in Mijn Zorgzaam
Rekeningnummer premie, zorgkosten en vergoedingen
U kunt 2 rekeningnummers in Mijn Zorgzaam doorgeven. Een voor het afschrijven van uw premie en zorgkosten. En een ander voor het ontvangen van vergoedingen. Maar u mag ook hetzelfde rekeningnummer gebruiken voor allebei.
3 manieren om uw nieuwe rekeningnummer door te geven
U kunt op 3 manieren uw nieuwe rekeningnummer doorgeven. Vanwege uw privacy is het niet mogelijk om een nieuw rekeningnummer telefonisch aan ons door te geven. U ontvangt altijd een bevestiging van uw wijziging.
-
Geef u nieuwe rekeningnummer gemakkelijk door via de Zorgzaam Zorg app. Uw wijziging gaat per direct in.
-
Geef uw nieuwe rekeningnummer gemakkelijk door via Mijn Zorgzaam. Uw wijziging gaat per direct in.
-
Maakt u geen gebruik van Mijn Zorgzaam? Dan kunt u een brief opstellen met:
- Uw persoonlijke gegevens
- Uw klantnummer
- Uw nieuwe rekeningnummer (IBAN)
- Uw handtekening
- Datum en plaats van ondertekening
Deze kunt u vervolgens uploaden via onze website. Kies bij 'Soort bijlage' voor 'Wijzigen rekeningnummer'.
Versturen per post
Wilt u liever uw nieuwe rekeningnummer per post aan ons doorgeven? Dat kan. Stuur uw brief dan naar:
Zorgzaam
Postbus 445
5600 AK Eindhoven
Betaalvoorkeur aanpassen
Naast het uw rekeningnummer kunt u in Mijn Zorgzaam ook uw betaalwijze aanpassen.