Contact over een klacht

Bent u niet helemaal tevreden? Of heeft u een idee wat wij beter kunnen doen? Fijn dat u dit met ons deelt. We gaan u helpen. U leest hier wat u kunt doen.

Heeft u een klacht?

Kies waar uw klacht over gaat.

Klacht over de basisverzekering

Deze klacht kan gaan over de zorg die wel of niet vergoed wordt vanuit de basisverzekering. U kunt hierover een klacht indienen bij Zorginstituut Nederland.

Klacht over een zorgverlener

Heeft u bijvoorbeeld een klacht over een behandeling?

Probeer eerst samen met uw zorgverlener een oplossing te vinden.

Lukt dat niet, neem dan met ons contact op. Wij kunnen u vertellen welke organisatie u mogelijk kan helpen.

Klacht over de Zorgzaam zorgverzekering

U kunt over een klacht het beste bellen. Dat is het snelst. Wilt u liever op een andere manier contact opnemen over een klacht? Dat kan ook.

Wil u uw klacht schriftelijk bij ons indienen? Gebruik dan het klachtenformulier.

Samen oplossen

We helpen u graag. Komen we er toch een keer niet helemaal uit met elkaar? Dan kunt u naar de Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen (SKGZ). De SKGZ probeert een oplossing voor u te vinden en kan u ook advies geven.

Natuurlijk doen we er eerst alles aan om het samen op te lossen. Dat staat bij ons voorop.