Wat als u bent overgedragen aan een deurwaarder?

Heeft u namens ons post ontvangen van een deurwaarder? Dan hebben wij uw dossier waarschijnlijk overgedragen. Vervelend natuurlijk. We vertellen u graag hoe nu verder.

Een deurwaarder: wat nu?

Heeft u na de 3e betalingsherinnering uw rekening niet betaald? Dan dragen we uw dossier over aan een van onze deurwaarders. Zij nemen vervolgens contact met u op om samen met u tot een oplossing te komen.

Let op: loopt u bij een deurwaarder? Dan krijgt u geen herinneringen meer van ons. Nieuwe niet-betaalde rekeningen dragen wij dan ook over aan de deurwaarder.

Samen met de deurwaarder uw schuld oplossen

Weten hoe u uw betalingsachterstand het best kunt oplossen? Benieuwd naar de hoogte van uw achterstand? Of hoe u een betalingsregeling kunt afsluiten? Neem dan contact op met de deurwaarder. Zij denken graag met u mee.

Contactgegevens van onze deurwaarders

Flanderijn

Postbus 375
2800 AJ Gouda
088-209 27 20

Inkassier

Postbus 1089
6801 BB Arnhem
026-750 54 00

Cannock Chase

Postbus 199
2260 AD Leidschendam
088-116 81 52

Bezwaar maken?

Bent u het er niet mee eens dat uw dossier is overgedragen aan een deurwaarder? Neem ook dan contact op met de deurwaarder. Zij kijken vervolgens samen met ons naar uw bezwaar.