Wat als u bent overgedragen aan een deurwaarder?
Heeft u namens ons post ontvangen van een deurwaarder? Dan hebben wij uw dossier waarschijnlijk overgedragen. Vervelend natuurlijk. We vertellen u graag hoe nu verder.
Een deurwaarder: wat nu?
Heeft u na de 3e betalingsherinnering uw rekening niet betaald? Dan dragen we uw dossier over aan een van onze deurwaarders. Zij nemen vervolgens contact met u op om samen met u tot een oplossing te komen.
Let op: loopt u bij een deurwaarder? Dan krijgt u geen herinneringen meer van ons. Nieuwe niet-betaalde rekeningen dragen wij dan ook over aan de deurwaarder.
Samen met de deurwaarder uw schuld oplossen
Weten hoe u uw betalingsachterstand het best kunt oplossen? Benieuwd naar de hoogte van uw achterstand? Of hoe u een betalingsregeling kunt afsluiten? Neem dan contact op met de deurwaarder. Zij denken graag met u mee.