Cookie melding
X
Als u op “Akkoord” klikt, dan gebruiken wij cookies en soortgelijke technieken om inzicht te krijgen in uw surfgedrag op onze website en interactie met onze kanalen. Op basis hiervan kunnen wij u een persoonlijke ervaring bieden en de gebruikservaring verbeteren. Hier vindt u meer info over onze cookies, doeleinden, het delen van gegevens met derde partijen en bewaartermijnen.
Akkoord
Weigeren

Wat als u bent overgedragen aan een incassobureau?

Heeft u namens ons post ontvangen van een incassobureau? Dan hebben wij uw dossier waarschijnlijk overgedragen. Vervelend natuurlijk. We vertellen u graag hoe nu verder.

Een incassobureau: wat nu?

Heeft u na de 3e betalingsherinnering uw rekening niet betaald? Dan dragen we uw dossier over aan een van onze incassobureaus. Het incassobureau neemt vervolgens contact met u op om samen met u tot een oplossing te komen.

Let op: loopt u bij een incassobureau? Dan krijgt u geen herinneringen meer van ons. Nieuwe niet-betaalde rekeningen dragen wij dan ook over aan het incassobureau.

Samen met het incassobureau uw schuld oplossen

Weten hoe u uw betalingsachterstand het best kunt oplossen? Benieuwd naar de hoogte van uw achterstand? Of hoe u een betalingsregeling kunt afsluiten? Neem dan contact op met het incassobureau. Zij denken graag met u mee.

Contactgegevens van onze incassobureaus

Flanderijn

Postbus 375
2800 AJ Gouda
088-209 27 20

Inkassier

Postbus 1089
6801 BB Arnhem
026-750 54 00

Cannock Chase

Postbus 199
2260 AD Leidschendam
088-116 81 52

Bezwaar maken?

Bent u het er niet mee eens dat uw dossier is overgedragen aan een incassobureau? Neem ook dan contact op met het incassobureau. Het incassobureau kijkt vervolgens samen met ons naar uw bezwaar.